شاید نام AHCC را شنیده باشید. به خصوص این روزها که ویروس HPV در حال افزایش است، داروهای تقویت کننده سیستم ایمنی مانند داروهای AHCC بیشتر طرفدار دارند. اما قرص یا کپسول AHCC چه می کند؟ این دارو برای چه مواردی استفاده می شود؟ مزایای AHCC چیست؟ عوارض این دارو چیست؟ AHCC چگونه کار می کند؟ چگونه بر درمان HPV یا زگیل تناسلی تأثیر می گذارد؟ محدودیت های مهم برای استفاده از آن چیست؟ چگونه از این دارو در صنایع غذایی استفاده می شود؟

قرص کینوکو پلاتینیوم چیست؟


AHCC (Active Hexose Correlated Compound) گروهی از مواد شیمیایی است که از ترکیبی از قارچ ها به دست می آید و به یک افزودنی تبدیل می شود. این مکمل خواص درمانی مفیدی دارد و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. این مکمل دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است.

ترکیب فعال مرتبط با هگزوز (AHCC) یک عصاره اختصاصی است که از میسلیوم قارچ شیتاکه به دست می آید. سرشار از الیگوساکاریدهای آلفا گلوکان است که فعالیت بیولوژیکی آن را افزایش می دهد. بیماران از AHCC برای پیشگیری و درمان سرطان استفاده می کنند.

نشان داده شده است که AHCC دارای اثرات ضد التهابی و ضد توموری، افزایش مقاومت در برابر عفونت های میکروبی و محافظت در برابر استرس اکسیداتیو است. در بزرگسالان سالم، AHCC پاسخ های ایمنی را بهبود می بخشد، تعداد و عملکرد سلول های دندریتیک را افزایش می دهد و پاسخ آنتی بادی به واکسن آنفولانزا را افزایش می دهد.

یافته های اولیه نشان می دهد که AHCC ممکن است به کاهش عوارض جانبی مرتبط با شیمی درمانی کمک کند. با این حال، تحقیقات بیشتری برای تعیین پتانسیل درمانی این عصاره مورد نیاز است.

قرص های AHCC برای چیست؟

مهم ترین روش های استفاده از قرص های AHCC عبارتند از:

کمک به درمان سرطان

در درمان بیماری های عفونی مختلف کمک می کند

به درمان بیماری های التهابی روده کمک می کند

محافظت و بهبود عملکرد کبد

کمک به درمان زگیل تناسلی

مزایای قرص AHCC چیست؟

قرص های AHCC فرازطب مکمل های غذایی مشتق شده از قارچ هستند که قرن ها در طب سنتی ژاپنی مورد استفاده قرار گرفته اند. شناخته شده است که AHCC دارای مزایای سلامتی مختلفی است، از جمله:

برای تقویت سیستم ایمنی بدن

التهاب را کاهش می دهد و سلامت کبد را بهبود می بخشد

سطح کلسترول پایین

سطح قند خون را بهبود بخشد

محافظت در برابر انواع خاصی از سرطان

خواص ضد ویروسی و ضد باکتریایی

افزایش قدرت بدنی و انرژی

شورای خرید تبلت AHCC

همین حالا که در حال خواندن این مقاله هستید، برای درخواست مشاوره در مورد خرید قرص های AHCC، این فرم رایگان را پر کنید تا همکاران ما بلافاصله با شما تماس گرفته و راهنمایی های مناسب را ارائه دهند. همین الان این کار را انجام دهید و سپس بقیه مقاله را بخوانید.