آیت‌الله موحدی‌کرمانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به حقوق‌های نامتعارف برخی مدیران دولتی اظهار داشت: مسئولین و مردم باید بدانند که این ثروت بیت‌المال که در کشور وجود دارد مانند خونی در بدن است که باید به تمام اعضا برسد. اگر این خون به عضوی نرسد، آن عضو یا فلج شده یا به کلی از بین می‌رود.

وی افزود: اگر می‌خواهیم روی پای خود بایستیم باید اقتصاد سالم داشته باشیم و برای همین بایستی سرمایه‌ها به درستی به کار گرفته شود.

آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه برخی‌ها گمان می‌کنند بیت‌المال صاحب ندارد و هرچه بتوانند و با هر عنوانی از بیت‌المال برداشت کنند، اشکالی ندارد و زرنگی است، گفت: همانطور که ما به خود اجازه نمی‌دهیم که دست در جیب دیگران بکنیم، این ریال‌ها، تومان‌ها و میلیون‌ها برای خودشان صاحب دارند، صاحب این‌ها 80 میلیون نفر انسان است.

وی با تأکید بر اینکه غارت‌گر بیت‌المال باید بداند که واقعا یک دزد است که اموال 80 میلیون نفر انسان را می‌دزد، تصریح کرد: حکومت علی (ع) ساقط نشد مگر به واسطه همین غارتگران. حضرت علی (ع) قصد داشت جلوی غارتگران را بگیرد اما آنها جنگ جمل را علیه ایشان به راه انداختند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه چنین غارتگری‌هایی ممکن است به سقوط یک حکومت بیانجامد گفت: به ما گزارش رسیده که 950 نفر در این کشور غارتگری کرده‌اند و حقوقی بین 15 تا 50 میلیون تومان داشته‌اند. این‌ها مدیران بخش‌های بانکی، بیمه‌ای و شرکت‌های دولتی بودند. این‌ها کسانی هستند که مانند زالو به نظام چسبیده‌اند و دارند خون را می‌مکند و اجازه نمی‌دهند که این خون به مظلومین و محرومین برسد.