گاهی اوقات انتخاب پارچه مناسب برای برش یک لباس شیک کاری سخت و زمان بر است، اما اگر می خواهید پارچه خوبی تهیه کنید که با هر یا چند لباس قابل استفاده و متناسب با هر سبکی باشد، در این مقاله از کارمادیو با ما همراه باشید. .

پارچه کرپ باربی چطوره؟

این نوع مد و استایل پارچه متعلق به پارچه های مجموعه پارچه کرپ می باشد و جزوه پارچه هایی است که با تمام پارچه ها مخلوط می شود و هنگام دوخت پیراهن مردانه و زنانه استفاده می شود.این نوع پارچه از پارچه های دیگر بهتر است. Hi Curb دارای ضخامت متوسط ​​و بادوام و باکیفیت می باشد که به این معنی است که سالانه لباس های زیادی در سراسر جهان تولید می شود.

پوست را می توان با کرپ باربی ترکیب کرد

بسیاری از لباس ها را می توان با لباس های باربی ترکیب کرد و از آنها به عنوان یک لباس زیبا و زیبا استفاده کرد و لذت برد.

ژاکارد توال آک کرپ باربی

ژاکارد یکی از زیباترین و طرح‌دارترین پارچه‌ها است که به عنوان یکی از گران‌ترین پارچه‌های موجود در بازار به فروش می‌رسد و ترکیب آن با پارچه کرپ باربی، لباسی بسیار جذاب و شیک برای مهمانی‌ها و مجالس ایجاد می‌کند.

پارچه گلدوزی شده صاف

این پارچه یکی از زیباترین انواع پارچه است که جذابیت خود را در زیر نور آفتاب یا نورها افزایش می دهد و به عنوان یکی از بهترین پارچه ها برای لباس شب شناخته می شود. از این پارچه استفاده کنید. همچنین می توانید این پارچه را با کرپ باربی ترکیب کنید و لباسی منحصر به فرد داشته باشید.

پارچه کرپ ربیع و تافته طرح دار

پارچه تافته طرح دار یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید با پارچه کرپ باربی ترکیب کنید و انتخاب هر دو با هم انتخابی هوشمندانه و جالب است که می توانید با توجه به علاقه و تمایل خود رنگ های مناسب را انتخاب کنید.

پارچه و مخمل سوزن دوزی عروسک باربی

برای به دست آوردن یک لباس منحصر به فرد که با ترفندهای روز همخوانی دارد می توانید از ترکیب کرپ باربی و تزئینات مخملی استفاده کنید زیرا پارچه تزیین شده نرم از جذابیت های مختلفی برای ترکیب استفاده می کند.یک لباس زیبا و منحصر به فرد به خود اضافه کنید. با پارچه گلدوزی شده نرم

لباسی که از پارچه کرپ باربی و مخمل سوزنی ساخته شده است نیازی به اتو کردن ندارد و آن را به یک لباس بسیار آسان و شیک تبدیل می کند.

پارچه توری شانتیه و باربی کرپ

توری چانتیر پارچه ای است که به دلیل طراحی زیبا و مشبک لباس بسیار زیبایی است اما به دلیل تخلخل و بافتی که دارد به تنهایی نمی توان آن را دوخت پس اگر می خواهید از لباس زیبا و زیبایی آن بهره ببرید. لباسی که با توری شانتیه چند برابر کردید، باید همراه با کرپ باربی باشد.

ترکیبی از پارچه کرپ باربی و کرپ ابریشم

ترکیب این دو پارچه با هم ساده اما شیک و شگفت انگیز است. پارچه کرپ باربی به عنوان پایه بسیاری از لباس ها استفاده می شود، در حالی که پارچه کرپ ابریشمی برای دوخت مناسب است. ریزش مو. Nice انتخاب خوبی است. بنابراین، ترکیب این دو با هم مهارتی حرفه ای به عنوان دکوراسیون منزل و همچنین شیک بودن به شما می دهد.

برای ساخت لباس از این دو پارچه بهتر است از کرپ باربی در بدنه لباس استفاده کنید تا ثبات لازم را برای آن فراهم کنید و برای زیباتر شدن هر چه بیشتر این لباس، قسمت های دیگر را با کرپ ابریشمی بدوزید.

نتیجه

در این مقاله ابتدا در مورد پارچه کرپ باربی توضیح داده شد سپس انواع لباس هایی که می توانیم با کرپ باربی درست کنیم را به شما معرفی می کنیم. حال اگر می خواهید نحوه ست کردن کت و کفش را یاد بگیرید می توانید به مقاله راهنمای کاپشن و کفش معروف / کدام کفش برای کدام ژاکت مناسب است مراجعه کنید.