تفاوت بین اسکراب و لایه بردار چیست؟ تفاوت بین اسکراب و لایه برداری در این است که اسکراب یک محصول مراقبت از پوست مبتنی بر کرم است که حاوی ذرات لایه بردار ریز است، در حالی که لایه بردار یک عامل فیزیکی یا شیمیایی است که روی پوست برای حذف سلول های مرده از سطح استفاده می شود. پوست. انجام دادن. دو نوع فشرده سازی وجود دارد، فشرده سازی فیزیکی و فشرده سازی شیمیایی. اسکراب یک لایه بردار فیزیکی است که از اصطکاک برای تمیز کردن پوست استفاده می کند.

تفاوت بین لایه بردار و لایه بردار چیست؟

تفاوت بین لایه‌بردار و لایه‌بردار در این است که لایه‌بردار یک محصول مراقبت از پوست مبتنی بر کرم است که حاوی ذرات لایه‌بردار کوچک است، در حالی که لایه‌بردار یک عامل فیزیکی یا شیمیایی است که برای حذف سلول‌های مرده پوست از سطح پوست استفاده می‌شود. میکند دو نوع لایه برداری وجود دارد، لایه برداری فیزیکی و شیمیایی. لایه برداری یک لایه برداری فیزیکی است که برای تمیز کردن پوست استفاده می شود.

لایه بردار چیست؟

لایه برداری فرآیند حذف سلول های مرده از سطح پوست و تمیز کردن منافذ پوستی است که توسط کثیفی مسدود شده اند. این فرآیند می تواند ضمن نرم شدن و تشویق رشد سلولی، پوست را جوان کند. اسکراب ها محصولات پوستی هستند که به لایه برداری پوست کمک می کنند. آنها می توانند به صاف کردن پوست شما، روشن شدن جای جوش و بهبود بافت پوست کمک کنند.

روش های لایه برداری پوست:

لایه برداری فیزیکی: لایه بردارهای فیزیکی یا مکانیکی پوست را از طریق اصطکاک پاک می کنند. این لایه بردارها از ذرات ساینده مانند دانه های ریز نمک یا شکر استفاده می کنند که وقتی روی پوست مالیده می شوند، سطح پوست را جلا می دهند. علاوه بر این، برس های بدن، سنگ پا و دستکش های لایه بردار ابزار دیگری هستند که به لایه برداری فیزیکی کمک می کنند.

لایه برداری شیمیایی: لایه برداری شیمیایی حاوی موادی مانند هیدروکسید و رتینول است که حاوی آنزیم هایی است که پوست شما را بازسازی می کند. لایه برداری AHA و لایه برداری BHA دو نوع اصلی لایه برداری هستند. پوسته های AHA (آلفا هیدروکسید) اسیدهای محلول در آب هستند که معمولاً از میوه های شیرین به دست می آیند. اسید سیتریک، اسید مالیک، اسید تارتاریک و اسید گلیکولیک برخی از موادی هستند که معمولا در لایه بردارهای AHA یافت می شوند.

این اسید باعث رشد یکنواخت اپیدرم و رنگدانه پوست می شود. BHA ها (بتا هیدروکسی اسیدها) محلول در روغن هستند و می توانند به عمق فولیکول های مو نفوذ کنند تا چربی اضافی و سلول های مرده پوست را خشک کنند. در واقع این نوع لایه بردار برای پوست های چرب و مستعد لک ایده آل است.

برای خرید انواع اسکراب از سایت اکسیژن شاپ اینجا کلیک کنید.

اسکراب چیست؟

پیلینگ یک محصول مراقبت از پوست بر پایه کرم است که حاوی ذرات میکرو لایه برداری است. وقتی پوست را با اسکراب ماساژ می دهید، با از بین بردن سلول های خشک و مرده پوست به صاف شدن آن کمک می کنید.

علاوه بر این، اسکراب می تواند صورت را عمیقا پاکسازی کند، جوش های سر سیاه را از بین ببرد و با فعال کردن میکروسیرکولاسیون پوست را تقویت کند. همچنین باید آن را روی پوست کمی مرطوب بمالید و با حرکات دایره ای حدود یک دقیقه ماساژ دهید. بیش از حد به پوست فشار ندهید زیرا ممکن است باعث تحریک شود.

شباهت های بین لایه برداری و لایه برداری:

اسکراب ها و لایه بردارها محصولات مراقبت از پوست هستند که سلول های مرده پوست را از سطح بیرونی پوست پاک می کنند و سلول های مسدود شده توسط کثیفی را تمیز می کنند. علاوه بر این، آنها می توانند به نرم شدن پوست شما، روشن شدن جای آکنه و بهبود بافت پوست کمک کنند.

تفاوت بین نظافت و نظافت:

لایه بردار یک محصول مراقبت از پوست مبتنی بر کرم است که حاوی ذرات لایه بردار ریز است، در حالی که لایه بردار یک عامل مکانیکی یا شیمیایی است که برای حذف سلول های مرده از سطح پوست روی پوست اعمال می شود.

دو نوع لایه برداری وجود دارد: لایه برداری فیزیکی و شیمیایی.

اسکراب در واقع نوعی لایه برداری مکانیکی است.

برای خرید انواع لایه بردارها در سایت اکسیژن شاپ اینجا کلیک کنید.

نتیجه

مراقبت از پوست شامل از بین بردن سلول های مرده پوست است که به خنک کردن، صاف کردن و باز شدن منافذ پوست و غیره کمک می کند. از استفاده بیش از حد از لایه بردارها یا اسکراب ها خودداری کنید، زیرا استفاده بیش از حد می تواند منجر به از بین رفتن لایه های ضروری پوست شود. هفته ای 2 تا 3 بار از اسکراب و لایه بردار استفاده کنید و سپس از کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده برای محافظت از پوست استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: https://moorashin.com/product/اسکراب-کرم-محبوب-کلینیک-clinique-7day-scrub-cream/