این خیابان یکی از اولین انتخاب های شما خواهد بود، زیرا به دلیل دارا بودن مکان های سرگرم کننده، هتل های بی نظیر و مراکز خرید یکی از معروف ترین خیابان ها در دبی شناخته می شود. اما فصل زمستان در این کشور مانند فصل بهار در کشور ایران ملایم و دلپذیر است و بازدیدکنندگان زیادی در این فصل به دبی سفر می کنند تا علاوه بر مکان های دیدنی آن لذت دو چندانی از آب و هوای بی نظیر این کشور در فصل زمستان ببرند. آسیایی ها، هندی ها دیگر اصلی ترین مهاجران به دبی شناخته می شوند، پس از انقلاب ایران بخش قابل توجهی از ایرانیان به علت مستقر شدن ثروتمند ترین و تحصیل کرده ترین جمعیت ایرانیان در دبی، به این کشور مهاجرت کردند. مردم دبی با زبان عربی که به عنوان زبان رسمی آن ها شناخته می شود، با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. در این مجموعه میتوانید با مراجعه به بخش اسپا، تمام خستگی سفر خود را از یاد ببرید. جزو خدماتی هستند که میتوانید در بخش اسپا دریافت کنید. ترن هوایی Hunger Games Capital Bullet را امتحان کنید. در محوطه مخصوصی در این پارک اغلب رویدادهای هنر و کاردستی برگزار می شود و علاوه بر این کافه ای وجود دارد که والدین می توانند از آنجا بازی و شادی بچه ها را تماشا کنند. پارک جمیرا که در مجاورت این ساحل قرار دارد و دارای زمین بازی برای کودکان است، همچنین کافه، محوطه مخصوص باربیکیو و فضای سبز را باید از دیگر امکانات ساحل جمیرا دانست. خط سبز مترو دبی اطراف خور دبی، بافت قدیمی این شهر و منطقه دیره را پوشش میدهد. این منطقه به دو بخش دیره و بر دبی تقسیم شده است که در این مناطق تفریحات رایگان زیادی در اختیار افراد قرار می گیرد.

أفضل الفنادق الشاطئية في دبي - دليل السياحة في دبي خیابان جمیرا یکی از خیابان های مورد علاقه مردم در شهر دبی است، علاقه مندان به خوردن غذاهای خوش مزه و لذت بخش عربی می توانند از این خیابان دیدن کنند و طعم این غذاها را در رستوران های لوکس و مجلل آن، بچشند، البته که وجود مراکز خرید و سرگرمی به زیبایی این مکان افزوده است. خود را در حال استراحت روی تختهای آفتابگیر مجلل تصور کنید، انگشتان پا در شنهای سفید بکر فرو رفتهاند، در حالی که ضربانهای پر جنب و جوش و خنده فضا را پر میکند. این برج در داون تاون دبی، منطقه ای در امتداد جاده شیخ زاید واقع شده است، این یکی از چندین محله در شهر است که پر از ساختمانهای بلند است. همچنین به دو منطقه مسکونی و صنعتی تقسیم می شود. بلندترین آسمان خراشی که در سراسر جهان وجود دارد (828 متر) و بازدید از آن از سال 2010 برای عموم آزاد است و به سرعت به نماد این شهر تبدیل شده است. تمامی اتاقهای این هتل و همچنین سوئیتهای دو خوابه آن به امکانات متناسب با نیاز یک مسافر مدرن مجهز شدهاند؛ بنابراین چه برای کار و تجارت به دبی سفر کرده باشید، چه برای استراحت؛ با اقامت در هتل جوورا در دبی، اوقات سفرتان راحت و بدون دردسر خواهد بود. همچنین در فاصله 3کیلومتری این هتل، یک زمین گلف بسیار بزرگ و مجهز قرار دارد. فاصله هتل فورچون دیره تا فرودگاه بین المللی دبی نیز 15 دقیقه با ماشین است. هتل آوانی دیره ظاهری بسیار شیک و امروزی دارد. اتاق های رو به دریا و رو به شهر در هتل جوورا، چشم انداز زیبایی را در اختیار مسافران این هتل قرار میدهند. هتل آوانی دیره یکی از هتل های معروف دبی در نزدیکی خیابان شیخ زاید است. هتل آوانی دیره دبی از دیگر هتلهای معروفی است که در نزدیکی محله شیخ زاید قرار دارد.

یک گشت کوتاه و نگاهی گذرا به بازار طلای دبی که در منطقه ی دیره واقع شده است این حقیقت را آشکار می سازد که چرا دبی عنوان شهر طلا را به خود گرفته است. از نمایشگاه جیتکس تا نمایشگاه های مربوط به خودروهای پیشرفته. فرهنگ اماراتی ها نقشی اساسی در تعیین فرهنگ دبی دارد، با وجود به رسمیت شناخته شدن اسلام به عنوان دین برتر در دبی، اما میرتوان گفت که همه آیین های دیگر در این شهر مورد استقبال واقع می شوند. یکی از معروفترین پاساژهای این شهر دبی مال نام دارد که به عنوان یکی از بزرگترین پاساژهای دنیا شناخته میشود. فروشگاههای متعددی در مارینا مال دبی قرار گرفته است. بخشی از بلند ترین و زیبا ترین مکان های قابل سکونت و بازرگانی در این خیابان قرار دارند. نمایشگاه به بازدید گنندگان امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات پارچه و پوشاک را از مجموعه ای فوق العاده از شرکت های برجسته در صنعت پارچه و پوشاک را می دهد. با حضور در این ساحل امکان این وجود دارد که در تراس کافههای ساحلی بنشینید و با آرامش یک نوشیدنی میل کنید و از هوای مطبوع و چشمانداز فوقالعاده زیبا لذت ببرید. اگر به دنبال ترکیب ایده آل از جمعیت کم و هوای مطبوع برای سفر به دبی هستید، می توانید با انتخاب یکی از ماه های نوامبر تا اوایل دسامبر و همین طور نیمه اول ماه مارس، تصمیم خود را برای لذت بردن از دبی بگیرید.

رستوران کافه ای به نام St.Moritz انواع و اقسام غذاهای بین المللی را برایتان فراهم کرده است و از طرفی هم رستوران Avalanche محیطی برای نوشیدن انواع نوشیدنی ها سوپ های گرم و ساندویچ است. هزینه سفر به دبی - شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات مفید در مورد هزینه های سفر به دبی بر روی لینک کلیک کنید. در کل، اگر شما نیز در برنامهریزی سفر به دبی، خیابان شیخ زاید را در نظر دارید، با ما همراه شوید و بهترین هتل های این خیابان را نیز بشناسید. اگر این چالش برای شما کافی نیست، میتوانید با بالا رفتن از دیوار صخرهای 8 متری ما به آسمان برسید. در سفر به دبی باید از این مکان بازدید کنید! تصور کن که توی صحرا یه شهر برجهای بلند و برخوردار از ثروته. برج خلیفه از شهرت خاصی در میان مردم برخوردار است. اما با این وجود مردم دبی در برابر شهروندان و مهمانان چند فرهنگی بسیار صبر و مهربانی از خود نشان می دهند، آنها از همه عقاید مذهبی استقبال می کند. بیش از سه چهارم جمعیت شهر دبی را مردان تشکیل می دهند، این شهر یک کشور چند ملیتی و چند فرهنگی است که تنها ۵ درصد از ساکنان آن افراد محلی و بومی هستند و بقیه جمعیت دبی را مهاجران از سراسر جهان تشکیل دادهاند.

جمعیت دبی کمتر از ۳ میلیون نفر می باشد و با این میزان جمعیت، دبی را باید جزء پرجمعیت ترین شهر عربی معرفی کرد، البته ناگفته نماند که این میزان جمعیت تنها جمعیت ساکنان دبی هستند اما با احتساب مهاجران به این منطقه، جمعیت دبی حدود ۱۰ میلیون نفر است که هم از لحاظ شهروندان آن و هم از لحاظ مهاجرت کنندگان میزان مردان در این کشور از زنان بیشتر است. دمای هوا به طور منظم در حدود 40 درجه سانتیگراد تا 48 درجه سانتیگراد به همراه رطوبت زیاد تغییر میکند. لوکس بودن، فراهم بودن امکانات و تکنولوژی های پیشرفته و جذابیت سه رکن اصلی معرفی دبی به شمار می رود، شهرت جهانی دبی به عنوان یک مرکز تجاری و بین المللی و در عین حال یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان ناشی از وجود امکانات فوق العاده پیشرفته و جذابیت هایی است که گردشگران را مجذوب این شهر می کند. شما می توانید در این خیابان با اقامت در بهترین هتل ها، بدون نگران از خرید کردن و تجربه سرگرمی های کودکانه که برای بچه ها طراحی شده، بهترین خاطرات سفر را در ذهن خود ثبت کنید. این مجموعه عظیم به عنوان یکی از تفریحات دبی برای کودکان از سه بخش تشکیل شده است، اقامتگاه، پارک و پارک آبی که هر کدام از آنها میتوانند یک خاطره خاص در ذهن شما بسازد حتی میتوان گفت که بهترین تفریح دبی برای کودکان، رفتن به لگولند است. از این رو ما نیز قصد داریم در این بخش شما همراهان گرامی گردشگر زمان را با جدیدترین و مهیج ترین جاذبه دبی آشنا کنیم. قاب دبی، یکی از جدیدترین جاذبه های گردشگری دبی است که در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب ترین جاذبه ها نیز شناخته می شود. این مجتمع که در سطح جهانی شناخته شده است، به دلیل ترکیب فوقالعاده سرگرمکننده، جذاب و زیبا، یک جاذبه بزرگ برای تعداد بسیار زیادی از گردشگران و مسافران میباشد.

پیست اسکی دبی به عنوان بزرگترین پیست سرپوشیده در آسیا میباشد. طراحی داخلی اتاقها به سبک مینیمال است و زرق و برق چندانی ندارد؛ اما در عین حال دارای فضایی بسیار شیک و امروزی است. البته سطح این هتل کمتر است و تعداد ستارههای آن 3 است. پیپباکس هلندی قدیمیترین دستگاه موجود در این موزه است که قدمت آن به سال ۱۷۵۰ برمیگردد. می توانید با رفتن به بالای این قاب عکس عظیم 150 متری و از یک نمای پانوراما، شهر را در دو زاویه مختلف تماشا کنید، قدیمی ترین بخش دبی از یک طرف و مرکز شهر دبی (برج خلیفه) از طرف دیگر در این قاب قابل مشاهده است.دبی در کدام کشور است؟ البته میتوانید از بخش اسپا استفاده کنید و لذت ببرید. موزه قهوه دبی فضایی آرام و میز و صندلی های فراوانی را به شما می دهد تا بنشینید و از قهوه خود لذت ببرید. خیابان شیخ زاید، جاذبه های توریستی و دیدنی فراوانی دارد. تا قبل از سال 2000 در کشور دبی تعداد محدودی برج وجود داشت، اما با گذر زمان و بعد از سال 2000 میلادی موج شگفت انگیزی در این کشور به راه افتاد و برج های زیبا و با شکوهی در آن ساخته شد. این قلعه در سال ۱۹۷۱ ترمیم شد ( دوباره در سال ۱۹۹۵ گسترش یافت) و در حال حاضر موزه برتر شهر است. اولین مکان برگزاری این دهکده روبه رو شهرداری بوده است و سپس بعد از آن به محله عود متا و بعد از گسترش این جشنواره محل برگزاری آن به فستیوال سیتی دبی انتقال یافت. درون این قاب، مجموعهای از گالریها شما را به گذشتهی دبی برده و غرق در تاریخ این امیرنشین میکنند، درحالیکه سکوی دیدبانی این قاب در بالای آن، فرصت ایدهآلی برای تماشای شهر جدید و قدیمی دبی با دید ۳۶۰ درجه است.

دما در فصل تابستان در این کشور به بالای ۳۹ درجه سانتیگراد می رسد و اما در فصل زمستان این شهر دما زیر ۲۹ درجه سانتیگراد را تجربه می کند. بهترین کار این است که شب هنگام روشن شدن برج، به آنجا بروید. معماری این مرکز خرید آنقدر زیباست که حتی عکاسی کردن در آن هم کار عجیبی تلقی نمیشود. محبوبیت دبی ارتباط زیادی با سبک زندگی لوکس و معماری مدرن دبی در قلب کویر دارد، ۵۰ سال پیش دبی تنها یک روستا کوچک در میان بیابان بود، اما امروزه شهر دبی در امارات متحده عربی با بناهای برجسته، عجیب و غریب و فوقالعاده یکی از مهمترین شهر های جهان شناخته میشود. همچنین یکی از اصلیترین پذیرایی ها برای سرحال و شاداب شدن مهمانان در این کشور تعارف کردن قهوه به مسافران است، که این امر از قدیمیترین سنت ها در این دبی و سایر کشورهای عربی شناخته می شود. در اصل میتوان گفت که قیمت اقامت در این هتل، از سایر هتلهای 4ستاره دبی بهمراتب بیشتر است؛ اما خب ظاهری لوکس دارد و خدماتی عالی را در اختیار مسافران قرار میدهد. پس میتوان گفت که این هتل از جمله بهترین هتلهایی است که در دبی میتوانید داخل محله شیخ زاید رزرو کنید. پس اگر بدنبال تجربه طعمی جدید نیستید، می توانید این رستوران را انتخاب کنید که چندین مدل شاورما برای سفارش در آن وجود دارد. همچنین اگر می خواهید قایق سواری کنید باید به محلات فقیرنشین دبی رفته و با پرداخت اندکی پول یک قایق پارویی اجاره کنید. هتل Hotel Hotel ibis Styles Dubai Jumeira خدمات بسیار عالی را به مسافران ارائه میدهد و اکثر مسافران از خدمات آن راضی هستند.

هتل Hotel Hotel ibis Styles Dubai Jumeira از جمله بهترین هتلهای دبی با قیمت مناسب در محدوده شیخ زاید محسوب میشود. Hotel Hotel ibis Styles Dubai Jumeira یک هتل 3ستاره است. این هتل قیمت متوسط در دبی، اقامتی مقرونبهصرفه و مناسب را برایتان رقم خواهد زد. ماه فوریه مناسب ترین زمان برای سفر به دبی و ماه ژوئن بدترین زمان برای سفر به این کشور است، می توان فوریه را به دلیل آب و هوای عالی همراه با بارش باران از ماه های محبوب سفر به دبی و ژوئن را به دلیل گرمای طاقت فرسا بدترین زمان برای سفر به کشور دبی معرفی کرد.از دلایل مهم برای سفر در فصل زمستان دبی این است که در فصل تابستان به دلیل پراکندگی شن های صحرا شاید چند روزی باید شاهد ریزگردها و شن های صحرا بود که قطعا این موضوع در کاهش دید تاثیرگذار است. از جمله اصلی ترین دلایل برای سفر به دبی از سایر نقاط جهان می توان به احترام گذاشتن مردم کشور دبی به سایر ادیان اتباع دیگر کشور ها، اشاره کرد. اسلام دین رسمی ساکنین شهر دبی است، ولی به دلیل مهاجرت افراد مختلف با سایر ادیان، می توان شاهد به رسمیت شناختن سایر ادیان در این شهر فوق العاده نیز بود. در امارات، در طول تاریخ، هیچگاه مسألهای به نام تشیع آنطور که در سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند عربستان سعودی و کویت به چشم میخورد، مطرح نبوده است. قطعا کشف و گشت و گذار در گوشه گوشه ی دبی، نیاز به زمان دارد، چرا که دیدن تمام جاهای دیدنی دبی قطعا ایده آل تمام گردشگران و مسافران دبی است. ساحل کایت که در مقایسه با دیگر سواحل عمومی دبی یک منطقه کمتر توریستی است، مکانی ایده آل برای علاقه مندان به بدنسازی به خاطر مسیر دویدن عالی آن می باشد. کارهای زیادی وجود دارد که باید در دبی انجام دهید، بازدید از جذابیت های خیره کننده این شهر، برنامه ریزی برای حضور در فضاهایی که هرگز در هیچ جای دنیا شاهد آن نخواهید بود، ایده های عالی برای لذت بردن از دیدنی های دبی با صرف هزینه های مقطوع و خلاصه اینکه آشنایی با جاذبه هایی که شاید دیگر فرصت دیدن آن را نداشته باشید!

حتی اگر در هتل Atlantis اقامت ندارید، می توانید به فروشگاه ها و رستوران های موجود در لابی دسترسی پیدا کرده و از جاذبه های دیدنی آن لذت ببرید. به این ترتیب دیگر لازم نیست تا همراه با تاکسیهای گرانقیمت دبی، به این هتل و آن هتل بروید تا جای خالی پیدا کنید. در کشور ما نیز لگو محبوبیت فوق العادهای پیدا کرده و کودکان بسیار زیادی این محصولات را خریداری میکنند. از طرفی تشیع نیز یک عنوان کلی است که پیشینه تاریخی و فرقههای مختلفی دارد. پنل این آکواریوم از اکریلیک سنگین ساخته شده که ابعاد آن 9 متر ارتفاع و 33 متر عرض است. گذشته از کیفیت بالای سرویسدهی و غذاهای این رستوران، صرف غذا در حین تماشای چشماندازهای بیبدیل آن هم در ارتفاع ۴۴۲ متری تجربه بینظیری برای شما رقم خواهد زد. جالب است بدانید طراحی و ساخت این سازه کار ساده ای نبوده و حدود 9 سال زمان برای آن صرف شده است. در اوایل دهه ۱۷۶۰ دبی روستای کوچکی بود که ماهیگیری و غواصی در بین ساکنان آن به عنوان شغل اصلی شناخته می شد، تا پایان قرن هجدهم حدود ۱۲۰۰ نفر در آنجا زندگی می کردند اما امروزه بیشتر از سه میلیون نفر جمعیت بومی دارد که پیش از کشف روغن، مروارید و طلا این شهر به شدت مورد توجه بازرگانان قرار گرفت. همچنین بسیاری از گردشگران و مسافرین گمان میکنند که پایتخت امارات متحده عربستان، شهر دبی است؛ اما این ابوظبی به عنوان پایتخت این کشور ثروتمند شناخته میشود. این مکان را به جرات می توان به عنوان یک نقطه عطف در دبی معرفی کرد. اگرچه سنت و فرهنگ زمینه ساز اصلی زندگی ساکنین شهر دبی است، اما به طور کلی می توان کشور امارات و به ویژه شهر دبی را مقصدی گرم و متفاوت برای گردشگری معرفی کرد، مردم امارات تمایل دارند که میراث اسلامی را حفظ کنند و اکثریت آنها مسلمان هستند.

❗️در لحظه خرید حتما توجه کنید موبایلی که به شما میدهند رفرش نباشد. شما در این بازی از هواپیما سقوط آزادی امن و دلچسب را تجربه خواهید کرد. میتوانید اوقات سفر را با بازی در زمین گلف بسیار بزرگ و مجهز آن بگذرانید یا اینکه در بخش اسپا، جکوزی، سونا و سالن ماساژ آن، خستگی سفر را از تن به دَر کنید. از پر آوازه ترین خیابان ها در دبی می توان به خیابان الرقه و المراقبات اشاره کرد، طلا فروشی ها از مهم ترین کسبه در این خیابان هستند، به دلیل وجود رستوران های متفاوت، این خیابان مکانی برای تامین سلیقه بخش زیادی از گردشگران است. بازار مرشد دبی یکی از معروف ترین و پر رونق مراکز تجاری در دبی است که گردشگران خصوصا ایرانیان استقبال چشم گیری از آن دارند. بازار مرشد یکی از بازار های قدیمی و پر تردد در دبی است. رأس الخیمه: خاندان حکومتی، خاندان بنی محمد هستند که پر نفوذترین خاندان این امیر نشین به شمار میآیند. بهصورت کلی میتوان گفت که مهمترین و البته گرانترین محله در دبی، شیخ زاید به حساب میآید. این هتل 5ستاره را میتوان در لیست بهترین هتلهای دبی قرار دارد. مترو دبی هم در جلوی این هتل قرار گرفته و برای رفتن به جزیره زیبای نخل جمیرا، تنها 10 دقیقه رانندگی نیاز دارید. از جمله امکانات هتل روتانا میتوان به خدمات اسپای شامل سونا، جکوزی و ماساژ اشاره کرد. از کافه های موجود در دبی مال می توان به کافه کاستا، کافه جو، نو کافه، کافه پائول، پینکبری و غیره اشاره کرد. آکواریوم دبی مال کجاست؟ به عنوان مثال عکاسان حاضر در محل آکواریوم که در صورت درخواست شما عکسهای با کیفیت و جذابی از شما در محیط آکواریوم ثبت می کنند. بارش باران در فصل تابستان در دبی یا قابل مشاهده نمی باشد یا به میزان کم یا جزئی قابل مشاهده است، اما در فصل زمستان بارندگی به حد قابل قبولی می رسد و به همین دلیل میزان بارش باران در طول سال در کشور دبی به حدود ۱۲۰ میلی متر خواهد رسید که بیشترین درصد بارش در فصل زمستان و کمترین میزان در فصل تابستان ثبت می شود.در طول سال به دلیل شرایط آب و هوایی دو ماه وجود دارد که یکی از آنها مناسب ترین و دیگری بدترین زمان (فوریه و ژوئن) برای سفر گردشگران به کشور دبی است.

اگر به دنبال بهترین زمان برای بازدید از برج خلیفه می گردید، زمستان را انتخاب کنید، در صورتی که تجربه خوبی در حرفه عکاسی داشته باشید، می توانید هنگام غروب آفتاب یعنی محبوب ترین زمان برای ثبت لحظه ها در دبی، نمایی متفاوت از این شهر را در دوربین خود برای همیشه ثبت کنید و تجربه ای متفاوت را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. اگر بهدنبال رزرو هتل دبی با قیمت نه خیلی گران و نه اقتصادی هستید، میتوانید در روتانا تاورز اقامت داشته باشید. اگر قصد سفر به دبی را دارید، توصیه میکنیم که حتماً پیش از خرید بلیط تهران به دبی اقدام به رزرو هتل دبی کنید. اگر این میزان میله گرد را روی زمین پهن کنیم برای پوشاندن یک چهارم از سطح کره زمین کافی است. در این متن، قصد داریم فرودگاه بینالمللی دبی را معرفی کنیم. در سفر به دبی از کجاها دیدن کنیم؟ یکی از بهترین هتل های دبی به نام هتل حیات ریجنسی با ارائه امکانات لوکس و امروزی، مسافران و گردشگران راضی بسیاری داشته است. این بخش شما را به لوکیشن فیلم های هندی قدیمی می برد، گویا به چند دهه قبل هندوستان سفر می کنید. اگر سری به بخش رزرو هتل دبی بزنید، قطعاً با نام این هتل روبهرو خواهید شد. همچنین با وجود اینکه اسلام دین رسمی این شهر شناخته می شود، زنان و مردان و هم ساکنان و هم مهاجرت کنندگان به این کشور در نوع پوشش و لباس خود آزاد هستند و می توانند به طور آزادانه در مورد پوشش لباس خود تصمیم گیری کنند.در کنار مساجد دبی کلیسا هایی برای عبادت مسیحیان وجود دارد، زمان دقیق اذان به اطلاع کسبه از طریق مناره های مسجد در مساجد دبی می رسد، این کار باعث خواهد شد تا افراد به موقع و به اصطلاح نماز خود را در اول وقت بخوانند!

خیابان ساحلی جزء یکی از معروف خیابان های دبی شناخته می شود، این خیابان به دلیل جلوه زیبا و باشکوه یکی دیگر از مکان های توریستی است که عمدتا به عنوان اولویتی بسیار مهم برای گردشگران در نظر گرفته می شود. دبی دارای میراث فرهنگی غنی و اصیلی است که امروزه به واسطه وجود ترکیبی مسحور کننده از تلفیق کویرها، سواحل و شاهکارهای لوکس ساخته دست انسان، در سراسر جهان به عنوان نمادی از پیشرفت و ایدئولوژی گردشگری شناخته می شود. در مجموع باید گفت شایعات کار خودش را کرده و این روزها برج خلیفه جای این برج را به لحاظ فرهنگی گرفته است. از جمله امکانات این هتل لوکس در دبی، میتوان به سیستم تهویه مطبوع، آشپزخانه، تلویزیون و اینترنت رایگان اشاره کرد. از جمله مکان هایی که این کلاس ها برگزار می شود، می توان به نهر دیره، نهر بردبی، پارک زبیل، پارک JLT و شهر اینترنتی اشاره نمود. در بین زنان اعراب نقاب هایی وجود دارد که بعضی از زن ها از آن استفاده میکنند. یکی از این نقاب ها، نقابی است که کل صورت را می پوشاند و دیگری نقابی است که فقط چشمها را می پوشاند. یکی از هتل های معتبر دبی هتل ابجر دبی است که دارای امکانات کافی است. هتل روتانا تاورز که یک هتل 4 ستاره در دبی است، امکانات هتل های لوکس دبی را ارائه میدهد و البته قیمت آن نیز نسبت به هتل های 4 ستاره دبی مقداری بیشتر است.