زمان مناسب کی هست؟ چیز عجیب نیست خرید 10k فالوور ارزان ولی رایگان ؛ اکثرا از این استفاده میکنند و خرید فالوور 100k رایگان آنقدر مقرون بصرفه هست که با هزینه ای که پرداخت میکنید با رایگان هیچ تفاوتی ندارد. با این حال اغلب فالوورهایی که با قیمت ارزان در وبسایتهای مختلف به فروش میرسند، فیک هستند. بهترین پیج های معروف اینستاگرام ایران اغلب متعلق به بازیگران است که بیشترین فالوور را دارند. قابل تامل است که اغلب مردم ما از نوجوان گرفته تا بزرگسال، در مورد شبکه های اجتماعی اطلاعات مختصر و اجمالی دارند و در صورت مشاهده پیج هایی با تعداد فالوور و لایک پایین، به آنها اعتماد نمی کنند و سریع آن را آنفالو می کنند، البته برخی از پیج ها وجود دارند که برای افزایش تعداد فالوور پیجشان با دیگر پیج های همتراز تبادل می کنند که مقدار جذب فالوور در این اقدام بسیار پایین است، به طوری که برخی از افراد بخاطر تبادل های نامناسب و بی رویه، آن پیج را آنفالو می کنند. اگر نمی توانید پست های خود را برنامه ریزی کنید یا زمان انتشار آن ها را ندارید می توانید از ابزار های انشار خودکار پست که می توانید برای پست های خود زمان بندی ایجاد کنید استفاده کنید.این ابزار ها با یک سرچ ساده در اینترنت قابل دستیابی هستند. در طول سال نگاهی به رویداد ها، فصل ها و حتی تعطیلات مرتبط با کسب کار خود داشته باشید تا بتوانید به صورت برنامه ریزی شده و هوشنمدانه محتوای جذاب تولید کنید که با هدف اصلی شما که فروش یا تبلیغات است هماهنگ باشد. نکته حائز اهمیت این است که شما با بدست آوردن تعداد بالای فالوور با یک تیر دو نشان زده اید چرا که در قسمت سجزشن ها یا همان پیشنهادات سایر پیج ها برای افراد مختلف نشان داده میشوید و همین عامل سبب میشود که روز به روز تعداد دنبال کننده های شما بیشتر و بیشتر شود.

موزه آینده دبی در شب - YouTube در صورتی که در سایر شبکههای اجتماعی دارای حساب کاربری هستید میتوانید آن را در قسمت کپشن پست معرفی کنید. با اینکار فالووران و دوستان شما میتوانند بهراحتی شما را در شبکههای مجازی دیگر پیدا کنند. همچنین تعامل با اکانت های دیگر،منجر به این میشود که الگوریتم اینستاگرام متوجه رابطه بین شما و اکانت های دیگر شود.این اتفاق به اکانت شما کمک میکند که در لیست پیشنهادات فالوور های آن پیج قرار بگیرید و شانس دیده شدن داشته باشید. ممکن است در اینستاگرام، رقبای پرقدرتی داشته باشید و تصور کنید که یارای رقابت با آنها را ندارید. بهتر است سوالی در لایو مطرح شود و با کاربر وارد صحبت شوید و یا آموزشی در نظر بگیرید و به کاربر ارائه دهید. به محض اینکه شما استوری لایو خود را شروع می کنید تمام فالوور های شما از طریق پیغام و نوتیفی که به آن ها می رود آگاهی پیدا خواهند کرد.این نوع استوری در واقع نوعی از ویدیو می باشد و حداکثر دارای ۲۴ ساعت زمان می باشد.افراد می توانند در لایو شما شرکت کنند و join شوند و در زیر صفحه با تایپ کردن به شیوه کامنت گزاری با شما صحبت کنند و ارتباط گیرند و شما می توانید در لحظه پاسخ دهید.پس از اتمام لایو تعداد بیننده به شما نمایش داده خواهد شد و می توانید لایو خود را به مدت حدودا ۲۴ ساعت ذخیره کنید تا اگر بعضی از فالوور هایتان در آن زمان آنلاین نبوده اند پس از آنلاین شدن لایو شما را تماشا کنند. ایجاد تعامل با کاربران: جواب دادن کامنتها، جواب دادن ریپلای استوریها، ایجاد سوال، برگزاری مسابقه و لایو زنده مهیج، تماما در جذب فالوور های جدید تاثیر دارد. با این تغییرات، بهینه سازی بیوگرافی و نام کاربری پیج شما بسیار مهمتر از قبل میباشد. چگونه است کافیست، تا بتوانید پیج اینستاگرام کسب و کار خود را کاملا بهینه کنید.

مزیت استفاده از این روش ، گرفتن فالوور اینستاگرام به صورت کاملا واقعی می باشد. پس از انتخاب نوع استوری برای آغاز استوری روی دایره وسط بزنید تا استوری شما شروع شود و برای ویدیو گرفتن باید دستتان را روی استوری نگه دارید. وارد صفحه اینستاگرام خودتون بشید و روی آیکون آدم ( پایین سمت راست ) کلیک کنید . در ابتدا زمانی که پست خود را به اشتراک می گذارید پست شما در قسمت بیوی کلی پیج قرار می گیرد در این قسمت اینستاگرام یک سری الگوریتم های خاصی را در نظر گرفته است که پس از عبور از این قسمت پست شما در قسمت explore یا به اصطلاح همان ذره بین قرار خواهد گرفت و عموم مردم به دلیل گشتن در آن قسمت با پست شما رو به رو خواهند شد و چنانچه پست شما از نظر محتوایی پست مفیدی باشد و هم چنین دارای عکس و فیلم جذابی نیز باشد و تعداد مطالب موجود در پیج شما معقول و مناسب باشد مخاطب جذب صفحه شما خواهد شد و شما را فالو می نماید و با ین کار به صورت روزانه به تعداد فالوور های شما افزوده می شود و می توانید تبدیل به یکی از محبوب ترین پیج های اینستاگرامی شوید. اشتراک با صفحه دامنه شما باعث افزایش فالوورهای اینستاگرام شما و جذب بیشترین افراد برای تجارت شما می شود. که انجام دادن آنها وقت زیادی از کاربران میگیرد را بصورت خودکار و هدفمند انجام داده و با انجام این فعالیت ها بطور مداوم و خستگی ناپذیر باعث افزایش تعامل سایر افراد با اکانت کاربر استفاده کننده از ربات شده و شانس دیده شدن اکانت کاربر را افزایش میدهد و در نهایت،پیج کاربر ربات فالوور واقعی و فعال را جذب خواهد کرد، چرا که در این روش فالوور ها با رغبت و انتخاب خود پیج کاربر ربات را فالو و با آن تعامل خواهند نمود.

از یک میلیارد کاربر ماهانه اینستاگرام ، 63٪ (حدود 630 میلیون) نفر هر روز به طور متوسط 28 دقیقه وقت خود را در اینستاگرام می گذرانند و از 500 میلیون نفری که هر روز استوری اینستاگرام را می بینند ، یک سوم این افراد در رابطه با کسب و کار خود فعالیت دارند. در طراحی ربات اینستاگرام ما همه موارد فوق در نظر گرفته ایم و توصیه میکنیم از این ابزار برای مدیریت حساب کاربری اینستاگرام خود قافل نشوید. ما به رشد هزاران حساب بدون هیچ مشکلی کمک کرده ایم. ما یک تیم سئو متخصص و با تجربه ای را گرد هم آورده ایم تا رویای بزرگی را محقق کنیم. خرید فالوور و فالوور فیک، بدترین کاری است که میتوانید با حساب اینستاگرام خود انجام دهید. یک برنامه ی مشخص برای تولید محتوای اینستاگرام تهیه کنید و به آن پایبند باشید. برای ترغیب کردن افراد به انجام این کار باید یک طرح ویژه ای در نظر داشته باشید. پس از آنها برای قدرتمند کردن پیج خود استفاده کنید. در غیراینصورت نه تنها فالوور جدیدی به دست نمیآورید بلکه بقیه را هم از دست میدهید.برای تولید محتوا اینستاگرام از مطالب جذاب استفاده کنید در آن تنوع بدهید. ما معتقدیم که باید هوشمندانه تر کار کرد نه لزوما سخت تر. در نهایت، برای موفقیت در فضای رقابتی اینستاگرام، باید سریع و هوشمندانه در عمل کرد. در فضای مجازی هستند. با توجه به اتفاقات تلخ سال 2020 و قرنطینه های جهانی که بواسطه ویروس کرونا در تمام کشور های دنیا رخ داد، کاربران اینترنت و پلتفرم اینستاگرام افزایش چشمگیری داشتند و افراد سعی در انتقال کسب و کار خود به فضای سایبری و شبکه های اجتماعی داشتند. اگر قصد دارید که در سال 2021 مخاطبان جدیدی پیدا کنید، همکاری با میکرو اینفلوئنسرها یکی از بهترین استراتژی ها برای اینکار است.البته که همکاری با اکانت هایی که تیک آبی و مخاطبین بسیاری دارند شاید همیشه بهترین گزینه ممکن نباشد.

۵. یک کپشن بنویسید، افراد مرتبط را تگ کنید، لوکیشن را اضافه نمایید و انتخاب کنید که میخواهید ویدیو را در فیسبوک یا توییتر نیز به اشتراک بگذارید یا خیر. اما مسئله مهم در استوریها، محدودیت زمانی 24 ساعته یا یک شبانهروزی آنها است. دقیقا در همان لحظه که شما در بخشهای مختلف شبکه اجتماعی اینستاگرام مشغول به تماشا و جستجو هستید، الگوریتمهای آن در پشت علم هوش مصنوعی و بر پایه دادههای ماشینی هوشمند مشغول به آنالیز تمام پستها، استوریها، پروفایلها و … این الگوریتمها به طور هماهنگ و بر مبنای یادگیری ماشین در حال آنالیز و تحلیل تمامی فیدپستها، استوریها، تعاملات و … هر لحظه در حال تغییر هستند و در بهترین حالت، هر سال پلتفرم اینستاگرام نسبت به رونمایی و معرفی آنها، توضیحاتی را به کاربران خود ارائه میدهد. در این مطلب تلاش بر این بود تا شما را با خرید فالوور هدفمند اینستاگرام آشنا کنیم و همچنین راههای حفظ ، نگهداری و افزایش فالوورهای هدفمند را به اختصار تشریح کردیم در نظر داشته باشید که ایجاد صفحه اینستاگرام و فعالیت ساده در آن شما را به هدف نهایی نمیرساند. یکی از بهترین روش ها برای این که شما رقیبان خود را برسی کنید استفاده از هشتک است یعنی شما باید هشتک مورد نظر خود را در صفحه جهانی وارد کنید سپس کاربرانی که با آن هشتک آمدند در واقع رقیب های شما می باشند که با این روش شما میتوانید رقیب های خود را در آن حوضه ی کسب و کار شناسایی کنید سایت پارس اینستاگرام که در زمبنه خرید فالوور هدفمند فعالیت دارد فالوورها را براساس هشتگهای مورد استفاده رقبایتان در اختیار شما قرار می دهد . نوشتن کپشن جذاب و گیرا یک هنر مهم محسوب میشود، شما با نوشتن کپشن درباره محتوی تصویری خود اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار میدهید، هرچه کپشن شما جذاب و مفیدتر باشد کاربران زمان بیشتری را در آن پست سپری میکنند.

کامنت گذاشتن شما برای یک پست، لایک کردن، ذخیره کردن یا اشتراکگذاری آن با دیگران، نشان از اهمیت قائل شدن شما برای آن دسته از محتواها است. فالوور هدفمند یا همان فالوور ارگانیک، به دنبالکنندگانی گفته میشود که بنا بر علایق و نیاز خود، اقدام به دنبال کردن پیج اینستاگرام شما میکنند.در واقع فالوورهای هدفمند یک پیج همان افرادی هستند که به صورت تخصصی به محتوا یا خدمات شما نیاز دارند و بنا بر نیازشان شما را فالوو میکنند. پارس اینستاگرام بهترین مرجع خرید فالوور هدفمند اینستاگرام محسوب میشوند که با مراجعه به آن میتوانید از خدماتشان بهرهمند گردید.فالوور های هدفمندی که از پارس اینستاگرام خریداری میکنید هیچ فرقی با فالووری که خودتان فالوو کرده باشید ندارد پس اگر دوست دارید بهتر دیده شوید و پست هایی که میگذارید بازدیدی چند برابری داشته باشد سریعا از خرید فالوور هدفمند اینستاگرام استفاده کنید. در اینستاگرام، تولید محتوای ارزشمند یکی از بهترین راه های جذب مخاطب است زیرا پست ها و استوری ها قابلیت به اشتراک گذاشته شدن توسط مخاطبان را دارا میباشند و مخاطبان شما میتوانند محتوای تولیدی توسط شما را با نزدیکان خود به اشتراک بگذراند. با توجه به اینکه اینستاگرام این قابلیت را در صفحه اصلی کاربران تعبیه نموده،پیشبینی میشود که در سال 2021 شاهد رونق گرفتن استفاده کاربران از این قابلیت جذاب باشیم. در واقع با تولید ریلز های جذاب ممکن است که محتوای شما وایرال و محبوب شده و توسط کاربران پلتفرم اینستاگرام با یکدیگر به اشتراک گذاشته شود. در اینجا اینستاگرام اطلاعات مهمی در مورد نوع مخاطبان و ساعات پرحضور آنها به شما میدهد. نکته جالب و کاربردی: وقتی پستی را میبینید که واقعا به آن علاقه دارید،زیر آن پست، نظر خودتان را با دیگران به اشتراک گذاشته و با دیگران تعامل کنید.کامنت شما ممکن است توسط صاحب پست مفید ارزیابی شده و در پایین پست پین شود و هزارن نفر آنرا ببینند،بدین گونه شما شانس فالو شدن توسط هزاران فالوور بلقوه را خواهید داشت.

با توجه به اینکه برای داشتن محبوبیت و رسمیت بالاتر در شبکه های اجتماعی هرچه فالوور بیشتر باشد، به معنای محبوبیت و درآمد بیشتر است این امر خود گویای مهم بودن مبحث Follower میباشد. هستند. برای اینکه در میان رقابت میلیونها پیج فعال اینستاگرامی بهترین را برای کاربران خود به نمایش بگذارند. یعنی در کاربران این انگیزه و شور را ایجاد کنید که محتوای شما را برای دوستان خود بفرستند. یعنی در گذشته، پستهای جدید به ترتیب زمان بارگذاری به کاربران نمایش داده میشد. از جمله مهمترین تغییرات الگوریتمهای جدید اینستاگرام نسبت به نسخههای پیشین، این است که اولویت نمایش محتواها را از حالت ترتیب زمانی به حالت مفید بودن و کاربر پسند بودن تغییر داده است. به این ترتیب تکنیک هایی که برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام وجود دارد تغییر می کند. اگر شما فالوورهای واقعی اینستاگرام خریداری کنید باعث می شود به مرور زمان نرخ تعامل در پیج تان افزایش پیدا کند و پست هایی که منتشر می کنید کم کم وارد اکسپلور شوند و از آنجا ورودی بالایی بگیرند. سعی کنید خرید خود را از خدمات دهنده ای انجام دهید که هم معتبر و حرفه ای باشد و هم ارائه خدمات آن از سرعت بالایی بهره مند باشد.

البته این قیمت پایین در حالی است که تمامی محصولات کیفیت خود را در سطح بالایی حفظ کردهاند. البته که روشهای جایگزین نیز پیش روی شما قرار خواهند گرفت. مثلاً میتوانید در یک هایلایت، نظرات مشتریانتان را قرار دهید و در هایلایتی دیگر، راههای ارتباطی مثل شماره موبایل و… افزایش فالوور همراه با افزایش لایک پست های ارسالی، افزایش نظرات و همچنین میزان شیوع و بازدید از آن ها می باشد. از رباتهای اینستاگرام استفاده کنید تا بسیاری از کارهای کامنت گذاشتن زیر پستهای پرطرفدار، تعامل با پیجهای مرتبط و … چه کارهایی سبب جذب مشتری و افزایش نرخ فروش در اینستاگرام میشود؟ افزایش این نوع فالوور به این شکل است که پس از پرداخت و ثبت سفارش ، موضوع پیج خریدار توسط سیستم هوشمند شناسایی شده و از هشتگ های اینستاگرام مرتبط با پیج شما جذب و افزایش فالوور انجام خواهد شد. روشهای متفاوتی برای دریافت فالوور واقعی رایگان وجود دارد که برای اطلاعات بیشتر بهتر است که با ما تماس بگیرید. ارزش تولید محتوای معتبر جهت دریافت مخاطب همچنان در سال 2021 نیز یکی از بهترین راه های جذب فالوور اینستاگرام است. طبق مطالعات اخیر، اینفلوئنسرهایی که بین 10K تا 100K مخاطب دارند،بهترین گزینه جهت انجام تبلیغات و دریافت فالوور و نرخ تعامل هستند. با استفاده از این دو پلتفرم و ارسال محتوای تولیدی اینستاگرام در این پلتفرم ها شاهد جذب فالوور بین پلتفرمی خواهید بود. اینکه، فالورهایی که با آنها تعامل بیشتری دارید یا زیاد محتوا بارگذاری میکنند، همواره جزو اولین موارد در تب HOME هستند. بنابراین داشتن محتوای جذاب یکی از اصلی ترین عوامل موثر در تبلیغات است ، اگر صفحه شما هنوز طراحی نشده است و محتوای چندان جذابی ندارید ، از تبلیغات در اینستاگرام بازدید نکنید و فالوورهای خود را زیاد نکنید. داشتن فالوورهای زیاد در ابتدا می تواند شرکای بالقوه را جذب کند.

یکی از اصلی ترین الگوریتم های اینستاگرام برای اینکه یک پست به صفحه اکسپلور انتقال پیدا کند. دیجی فالوور دارای پشتیبانی 24 می باشد که سفارشات و سوالات، مشتریان را در سریع ترین زمان ممکن، بررسی می کند تا شما مشتریان عزیز با خیال راحت بتوانید از این وب سایت خرید کنید؛ همچنین وب سایت دیجی فالوور دارای تضمین جبران ریزش می باشد که ریزش 10 تا 20 درصد فالوورهای ارائه شده را به صورت اتوماتیک جبران می کند. در این مطلب با 22 روش برای جذب فالوور وافزایش تعامل با مخاطبانتان برای داشتن کسب و کاری موفق در اینستاگرام با ما همراه باشید. شاید خود شما هم متوجه تغییراتی که اخیرا برای الگوریتمهای رتبهدهی اینستاگرام به وجود آمده است، شده باشید. چون بحرحال شما یک سرویس را تحت عنوان فالوور اینستاگرام بدون ریزش تهیه کردهاید و در صورت ریزش باید این ریزش جبران شود. قبل از اینکه به بررسی Puma Crypto یا پی کوین بپردازیم من یک سؤال از شما دارم: چرا پولی که با زحمت به دست آوردیم را روی پروژهای سرمایهگذاری کنیم که واژه کلاهبرداری در کنار اسم آن پروژه قرار میگیرد؟ در روش خرید فالوور هدفمند اینستاگرام شما مجموعه ای از فالوورهای واقعی و ایرانی دارید که باید آنها را با فعالیت درست خود افزایش دهید و آنها را برای همیشه در پیج کسب و کار خود ماندگار کنید. سایت پارس اینستاگرام که سایت معتبر در زمینه خرید فالوور هدفمند اینستاگرام است فالوورها را براساس جمعیت و موقعیت مکانی مورد نظر شما در اختیارتان قرار می دهد .

اما در این مطلب به طور کامل این روشها مورد بررسی قرار گرفته است. پس پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب همراه من باشید. هرچقدر فالوورهای بیشتری داشته باشید نیاز به تولید محتوای بیشتری دارید. این عدد لایک برای خیلیها مهم است؛ زیرا هرچقدر که تعداد لایک یک پست بالاتر برود، به این معنی است که آن محتوا جذاب و ارزشمند است. ۷. اینستاگرام یک پیام متنی دیگر، حاوی کد ریست برای شما ارسال خواهد کرد. در کنار جذابیت قابلیت ریلز باید به این نکته توجه داشت که کاربران میتوانند ریلز های پرطرفدار و محبوب را از طریق اکسپلورر اینستاگرام مشاهده کنند. 1-استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام:ریلز. طبیعی است که هرچه بیشتر در این برنامه بمانید، پستهای جدید بیشتری را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید از برنامه های ذخیره فیلم و عکس اینستاگرام در گالری استفاده کنید. فالوورهایی که با خرید فالوور اینستاگرام به طور هدفمند به صفحه شما اضافه میشوند باید هدف و کیفیت برند شما را پیدا کنند تا به مشتریان ثابت و وفادار شما تبدیل شوند. سعی کنید ویدیو های IGTV خود را با زیرنویس تولید کنید.البته اینستاگرام برنامه ایی برای تولید زیرنویس خودکار (همانند یوتیوب) برای 16 زبان محبوب و پر استفاده دنیا دارد که هنوز این برنامه پیاده سازی نشده است. در آپدیت جدید اینستاگرام ، امکانی به پیج شما داده شده است می توانید بهترین پست خود را(پر بازدید ترین یا پر لایک ترین ) در بالای لیست پست های پیج خود ، پین کنید ! اکنون استوری های اینستاگرام یکی از محبوب ترین ویژگی های این شبکه اجتماعی می باشد و امروزه در ایران مدت زمان آن ۱۵ ثانیه می باشد که احتمال دارد در آپدیت های آینده به ۶۰ ثانیه نیز برسد. و همچنین استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به کاربران کمک خواهد نمود که باکیفیت ترین نتایج و محتوا های مرتبط با جستجوی خود را مشاهده کنند.

لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را با ما و همراهان همیار آکادمی در زیر همین پست به اشتراک بگذارید. از طرفی مردم معمولاً دوست دارند نظرات دیگران درباره تصاویرشان را ببینند. از طرفی بازاریابی دیجیتال را هم نمی توان نادیده گرفت، کسب و کارها باید با توجه به تغییرات زمان ، تغییر و رشد کنند. قابلیت ریلز جدیدترین ویژگی ویدیو اینستاگرام است که در وسط صفحه اصلی پیج کاربران تعبیه شده، با استفاده از این قابلیت میتوانید ویدیو های 30 ثانیه ایی را ضبط و یک موزیک برای آن انتخاب کنید و مستقیما آن را در اینستاگرام منتشر کنید. به لطف قابلیت IGTV شما میتوانید به راحتی ویدیو های طولانی در مورد خود و کسب و کارتان را در اینستاگرام بارگزاری کنید و مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهید. در جهت جذب توجه و رشد حساب کاربران خود در اینستاگرام، خرید ویو پستها مورد توجه قرار گرفته است. این قابلیت به زودی برای تمامی کاربران فعال خواهد شد و کاربران میتوانند با جستجوی کلمات کلیدی خود، محتوا های مناسب را پیدا کنند.توجه کنید که این ویژگی با جستجوی هشتگ ها کاملا متفاوت بوده و به هم ربطی ندارند. اینستاگرام حساب ویژه ایی برای استقبال کاربران از این قابلیت باز کرده است. در این مرحله صفحه ای برای شما باز می شود که در کادر پایین آن انواع گوناگون استوری که در قسمت قبل هر یک را توضیح دادیم نشان داده خواهد شد که می توانید نوع استوری انتخابی خود را با چپ و راست بردن صفحه انتخاب کنید.

اگر محتوا با استقبال و تعاملات بالای این درصد از فالورها مواجه شد، برای بقیه نیز در لیست انتشار قرار خواهد گرفت. اگر از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده می کنید ، حتما دوست دارید که بیشتر دیده شوید و در مقابل چشمان خریداران بیشتری قرار بگیرید. فعالیت شما در اینستاگرام هرگز متوقف نمیشود. یکی از مهمترین ویژگی هایی که ربات اینستاگرامی که انتخاب کرده اید باید داشته باشد تنظیم سرعت فعالیت هایی است که قراره انجام دهد. این مورد یکی از الزامات جهت خرید و ارتقای پیج اینستاگرامی شماست. نکته جالب: اینستاگرام قابلیت ریلز (Reels) را جهت رقابت با پلتفرم TIKTOKبه اپ خود اضافه کرده است. یکی از پیش بینی های گذشته ما این بود که در سال 2020 قابلیت IGTV به یکی از بخش های حیاتی اینستاگرام تبدیل میشود و این اتفاق هم رخ داد و بعید به نظر میرسد که اینستاگرام بزودی قصد غیرفعال کردن این قابلیت را داشته باشد. 2-بهینه کردن پروفایل برای جستجوی کاربران. بیش از ۵۰ درصد از کاربران اینستاگرام هر ماه به بررسی این برگه میپردازند، بنابراین محل خوبی برای تبلیغ است. بنابراین برای افزایش فالوور اینستاگرام در ارسال پست خلاق باشید و چیزی بفرستید که مردم از دیدن آن حس خوبی داشته باشند.