به نظر می رسد حفاظت خودرو مهمترین و اساسی ترین راه برای محافظت از آن در برابر باد، باران و عوامل دیگر باشد. از این نظر داشبورد خودرو یکی از ساده ترین و ارزان ترین انواع حفاظ است که شرایط خاص خود را دارد و در صورت استفاده نادرست می تواند آسیب های جبران ناپذیری به خودرو وارد کند.

از جمله وظایف و کارکردهای اصلی چادر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مواد بام با دوام و دوام

نور چادر

تعداد تنفس (برای از بین بردن رطوبت)

یک موتورخانه در تمام طول سال

چادر ضد آب

چادر ضد سرقت است

چرا باید از چادر ماشین استفاده کرد؟

اگر می خواهید خودروی خود را برای مدت طولانی تری ترک کنید، استفاده از فضای سرپوشیده با سقف قطعا اولین و بهترین گزینه است، اما اگر پارکینگ سرپوشیده در نزدیکی آن ندارید، استفاده از چادر خودرو می تواند به شما آرامش دهد. این دستگاه که در اکثر فروشگاه های قطعات خودرو موجود است، اغلب از خودرو در برابر اثرات مخرب باران اسیدی، اشعه ماوراء بنفش خورشید، ذرات گرد و غبار، فضولات پرندگان و پنجه های حیوانات، به ویژه گربه ها محافظت می کند. وجود چادر خودرو نیز به شما این امکان را می دهد که از خودروی خود در برابر سارقان خودرو محافظت کنید.

رها کردن ناگهانی خودرو در کنار جاده برای چند ساعت زیر نور مستقیم خورشید می تواند به خودرو آسیب برساند. اگر عوامل محیطی مانند نور خورشید و ذرات موجود در هوا را نادیده بگیریم، خطوط و خراش های ایجاد شده توسط دیگران می تواند به خودرو آسیب برساند.

چادر برای تمامی وسایل نقلیه مناسب است

قیمت سقف پژو

چادر مناسب برای ماشین شما چیست؟

به نظر می رسد مهم ترین چیزی که باید در هنگام خرید برای یک نمایندگی خودرو در نظر بگیرید، بودجه شما و گزینه های موجود است. بسته به بودجه ای که دارید نکات زیر را که با شما در میان می گذاریم در نظر بگیرید.

متریال مناسب برای چادر ماشین چیست؟

صندلی ماشین بسیار مهم است. پارچه چادر باید به گونه ای باشد که از بدن در برابر باران، گرد و غبار و نور خورشید محافظت کند. این یک پارامتر مهم در پارچه برای یک چادر ماشین با استحکام بالا است. یک چادر ماشین خوب باید انعطاف پذیر باشد.

توجه کمی به خرید بیمه خودرو می شود. پارچه مورد استفاده برای روکش باید به گونه ای باشد که هوا از زیر پوشش عبور کند. در شرایط خاص مانند باران، رطوبت زیر کاپوت باقی نمی ماند و رنگ بدنه خراب نمی شود.

در این میان دوخت، پارچه نیز بسیار مهم است. الگوهای آفتابگیر خودرو بدون درز. به همین دلیل آب از سوراخ های درز وارد چادر نمی شود. این چادرها دارای روکش نخی داخلی هستند که گردش هوا را تضمین می کند و از کپک زدن بین روکش و بدنه خودرو جلوگیری می کند.

فروشندگان چادر خودرو اغلب از برزنت، کنف، موم و کتان برای دوخت روکش خودرو استفاده می کنند. همه این پارچه ها انتخاب های عالی برای اثاثه یا لوازم داخلی هستند و تا حد زیادی می توانند نیازهای شما را برآورده کنند.

توصیه می شود در هنگام بارندگی هرگز خودرو را نپوشانید و خودرو را در فضای سرپوشیده ببرید. هنگام بارندگی، روکش خودرو می تواند از آسیب های احتمالی ناشی از فشار آب و تراشه های سنگ جلوگیری کند، اما به بدنه می چسبد و سلامت رنگ بدنه را به خطر می اندازد.

با این حساب چادر خودرو زمانی می تواند عملکرد خود را به درستی انجام دهد که قابلیت ثابت شدن روی خودرو را داشته باشد. روکشی که با سرعت باد و باران تغییر می کند تقریبا هیچ تاثیری در ایمنی خودرو ندارد. برخی از روکش های خودرو دارای قفل ضد سرقت هستند. این قفل به درهای چادر محدود نمی شود

چادر ماشین ضد سرقت - بهترین چادر ماشین

به طور معمول، وسایل نقلیه ای که در پارکینگ های سرپوشیده پارک نمی شوند، پس از مدتی تحت تأثیر آب و هوا، نور خورشید و آسیب فیزیکی قرار می گیرند. به همین دلیل بدن آنها آسیب جزئی یا حتی بسیار شدیدی را متحمل می شود. چادر خودرو برای محافظت از وسیله نقلیه شما در برابر آسیب های محیطی و فیزیکی توصیه می شود. سایبان ضد سرقت خودرو یکی از مدل های چادر خودرو است که می تواند انتخاب خوبی برای رفع مشکل سرقت و محافظت از خودرو شما باشد. انتخاب چادر مناسب برای مدل ماشین شما می تواند به جلوگیری از آسیب های بدنی کمک کند.

بهتر است برای هر مدل ماشین یک چادر سرقت تهیه کنید. سایز و مدل خودروهای مختلف با یکدیگر بسیار متفاوت است و همچنین در چادرهای ضد سرقت رنگ ها و سایزهای بسیار متنوعی وجود دارد که صاحبان خودرو می توانند چادر مورد نظر خود را از فروشگاه های مرتبط با این حوزه انتخاب کنند.

چگونه رنگ و سایز مناسب چادر ماشین را انتخاب کنیم؟

مطالعه از رفرنس: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/چادر-خودرو/ایرانخودرو-چادر-خودرو/چادر-پژو-206-و-207/