یکی از ملزومات خواب رویایی داشتن سرویس خواب مناسب است که «تشک» حرف اول را می زند...

دنیای محصولات خواب بسیار جذاب است و ما اسرار آن را برای شما فاش خواهیم کرد. بعد از یک روز سخت و خسته کننده، همه خواهان خوابی دلپذیر و آرام هستند. شرط یک خواب رویایی این است که یک سرویس خواب مناسب داشته باشید که تشک اولین آن است.

چه زمانی به تشک جدید نیاز دارم؟

برخی از علائمی که نشان دهنده نیاز به تشک جدید است به شرح زیر است:

زمانی که از خواب بیدار می شوید، درد خفیفی در کمر خود احساس می کنید و فکر می کنید که از نظر بدنی استراحت کافی ندارید.

شما بهتر و راحت تر در خانه های خانواده و دوستان یا در اتاق هتل خود می خوابید تا در خانه خود.

تختت فرسوده است، اشک ها نمایان است.

فرورفتگی ها و توده های ناخوشایندی در تشک های شما ایجاد شده است.

mattress مناسب بخرید.



ارتباط جنسی


که بهتر است؟ فوم، هوا، آب، تاخیر؟

این چهار ماده به طور گسترده در ساخت تشک مورد استفاده قرار می گیرند و در حال حاضر نمونه های لاستیک فوم پرفروشی دارند. در ردیف بعدی تشک های بادی تانیل چوب قرار دارند که با استفاده از ریموت کنترل متصل به پمپ هوا، سفتی آن ها قابل تنظیم است. تشک های آبی نیز طرفداران خود را دارند و استفاده از آنها شما را به یاد شب های پیک نیک فراموش نشدنی می اندازد. جدیدترین مدل ها مدل های لاتکس هستند که تفاوت چندانی با تشک های فنری ندارند. با این حال، تا زمانی که خودتان آنها را امتحان نکنید، نمی‌توانید انتخاب درستی داشته باشید.

تشک های پوست گوسفند: امروزه انواع مقاوم در برابر آتش نیز موجود است و برای استفاده در تمام فصول مناسب است.

نخ های ارگانیک: مانند پشم دوستدار محیط زیست هستند با این تفاوت که قابلیت خود اشتعالی را ندارند و تنها با کمک های شیمیایی نمی توان این قابلیت را اضافه کرد. اگر به مواد شیمیایی حساسیت دارید، باید قبل از خرید این نوع تشک با پزشک خود مشورت کنید.

لاتکس طبیعی: پایه تشک می تواند فنری یا فوم انعطاف پذیر باشد. انتخاب بین این دو گزینه باید بر اساس راحتی و ترجیح شخصی باشد. اما اگر قصد خرید تشک لاتکس با هسته فوم را دارید، بهتر است از فوم طبیعی استفاده کنید تا محصولات پلی اورتان حاوی ترکیبات نفتی وجود نداشته باشد.

تشک تانیل چوب باید سفت باشد یا نرم؟

من این موضوع را با یک متخصص ارتوپد در میان گذاشتم و او گفت که تشک باید به اندازه ای سفت باشد که ستون فقرات بتواند روی آن در یک "وضعیت عملکردی" قرار گیرد (یعنی همان مقدار انحنای پشت در هنگام ایستادن). اگر تشک برای از بین بردن کامل این انحنا خیلی سفت باشد یا آنقدر نرم باشد که باعث انحنای بیش از حد پشت شود، فرد دچار کمردرد می شود.

ضمانت

تقریباً هر مشکلی (!) که مشمول گارانتی باشد و ناشی از سوء استفاده مشتری نباشد، در همان ماه اول پیش خواهد آمد. گارانتی های 10 و 20 ساله را نادیده بگیرید، مطمئن شوید که می توانید ظرف 30 تا 60 روز گارانتی دریافت کنید. در صورتی که گارانتی شامل این گزینه باشد، در صورت مشاهده هر گونه ایراد، می توانید تشک را ظرف یک یا دو ماه پس از خرید تعویض کنید.