بهترین چاپگرهای خانگی 2022

انتخاب بهترین چاپگر خانگی ممکن است در ابتدا آسان به نظر برسد. اما پس از تجربه مدل های متعدد موجود در بازار، این انتخاب کمی گیج کننده خواهد بود. نکته کلیدی در این مورد، مقدار و نوع نیازهای چاپ خانگی است. اگر خانواده ای با نیازهای متفاوت هستید و یا حتی به فکر راه اندازی یک کسب و کار خانگی هستید، باید از بین بهترین چاپگرهای خانگی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آیا نیاز به کپی و اسکن دارید؟ آیا می خواهید دستگاه خود را از طریق Wi-Fi وصل کنید؟ و سوالات دیگر در اینجا لیستی از بهترین چاپگرهای خانگی 2022 آمده است تا به شما در انتخاب درست و عملی کمک کند. پس با ما همراه باشید

بهترین چاپگرهای خانگی با سه کارکرد

هنگام انتخاب از بین بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار، احتمالاً به دنبال MFP هستید تا نیازهای مختلف اعضای خانواده را برآورده کند. خانواده شما ممکن است نیاز به فتوکپی اسناد برای امضا، اسکن عکس های قدیمی و چاپ اسناد مختلف و شرح عکس یا گزارش داشته باشد. داشتن یک اسکنر چند استعداد برای اطمینان از کیفیت چاپ دیجیتال شما بسیار مهم است. همچنین استفاده از دستگاه کپی برای کاهش هزینه های چاپ از دیگر نقاط قوت پرینترهای 3 کاره است. در زیر نمونه هایی از این پرینترها را آورده ایم.



چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26nw

چاپگر لیزری سه کاره M26NW یکی از بهترین چاپگرهای خانگی از برند HP است که به شما امکان چاپ، کپی و اسکن با عملکرد حرفه ای و مطمئن را می دهد. این چاپگر جمع و جور می تواند نیازهای شما را با سرعت 19 برگ در دقیقه و کیفیت عالی 600 x 600 dpi برآورده کند.

تهیه کپی دیجیتال از عکس ها و اسناد شخصی با رزولوشن 1200*1200 dpi یکی از قدرتمندترین قابلیت های این اسکنر است. از آنجایی که به وای فای مجهز است، می توانید به راحتی از طریق گوشی های هوشمند و تبلت ها سفارشات چاپ را ثبت کنید. با وجود اینکه می تواند به طور خودکار خاموش و راه اندازی شود و از یک کارتریج با ظرفیت بالا بهره مند شود، از نظر مصرف برق نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.



چاپگر لیزری چندکاره Canon i-Sensys MF3010

با استفاده از این چاپگر لیزری فشرده کانن با خروجی سیاه و سفید، می توانید به راحتی و به سرعت چاپ، کپی و اسکن کنید. چاپگر عالی برای خانه شما که استفاده از آن بسیار آسان و کارآمد است. طراحی مدرن این چاپگر آن را به یک دستگاه چند منظوره کوچک اما هوشمند تبدیل کرده است.

کیفیت خوب چاپ برای اسناد متنی و گرافیکی و همچنین امکان چاپ رنگی با کیفیت و با سرعت 18 صفحه در دقیقه از دیگر نقاط قوت این دستگاه است. صفحه نمایش ساده و عمودی این دستگاه به شما این امکان را می دهد که در حالت نشسته به راحتی به عملکردهای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. این ویژگی‌ها برای کاربران شخصی که بیشتر از یک چاپگر می‌خواهند و به دنبال صرفه‌جویی در زمان، هزینه و فضا هستند، مناسب است.



چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26a

با انتخاب پرینتر لیزری HP MFP M26a یک چاپگر لیزری عالی برای منزل خود خواهید داشت. در این مدل با رزولوشن 600*600 dpi برای چاپ و رزولوشن 1200 x 1200 dpi برای تحلیل اسناد بهترین ها را خواهید دید.

سرعت چاپگر لیزری بسیار بالا است و به شما امکان می دهد اسناد را به صورت سیاه و سفید چاپ و اسکن کنید که حداکثر 18 صفحه در دقیقه است. عملکرد ماهانه این چاپگر با 5000 صفحه A4 در ماه بسیار خوب است. نصب، پیکربندی و اتصال به دستگاه های دیگر چاپگر لیزری آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که درایورهای ارائه شده را روی رایانه خود نصب کنید و پس از اتصال از طریق کابل USB از کار با یکی از بهترین چاپگرهای موجود در بازار لذت ببرید.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M130NW

چاپگر HP LaserJet Pro MFP M130NW یک چاپگر سه کاره سیاه و سفید با عملکردهای چاپ، اسکن و کپی است. این چاپگر کوچک برای فضای فشرده و محدود منزل شما گزینه ایده آلی است و علاوه بر سرعت بالای ۲۲ صفحه در دقیقه، کیفیت چاپ عالی نیز دارد.

وجود اسکنر رنگی در این دستگاه به شما این امکان را می دهد که از عکس ها و اسناد خود نسخه دیجیتالی با وضوح 600 dpi و رنگی بسازید. این چاپگر لیزری مجهز به اتصالات وای فای و اترنت است که دسترسی به داده های شما را در شبکه آسان می کند. پشتیبانی این چاپگر از iOS، AirPrint و CloudPrint از دیگر ویژگی هایی است که این دستگاه را به یکی از بهترین چاپگرهای خانگی سال 2022 تبدیل کرده است.


بهترین چاپگرهای خانگی ارزان و کوچک

چاپگرهای امروزی نه تنها از همیشه توانمندتر هستند، بلکه به گونه ای طراحی شده اند که فضای بسیار کمی را در فضای زندگی شما اشغال کنند. اگر نیاز روزانه شما به چاپ، تهیه کپی فیزیکی از اسناد کاری یا شخصی است، یا اگر برای کارهای مدرسه فرزندتان به چاپگر نیاز دارید، نیازی نیست به دنبال دستگاهی حجیم و گران قیمت باشید. بر اساس فناوری مورد استفاده در چاپگرهای امروزی، فشرده ترین و فشرده ترین چاپگر مورد نیاز خود را در حالت تک کاره یا چند کاره پیدا خواهید کرد. در زیر تعدادی از بهترین مدل های چاپگر خانگی را معرفی می کنیم.



پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro M12a

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro M12a

چاپگر HP LaserJet Pro M12a یکی از بهترین چاپگرهای خانگی است که فضای کمی نیاز دارد و برای کاربرانی که نیاز به چاپ سریع و مکرر اسناد کوچک دارند ایده آل است. این چاپگر از انواع اتصالات USB، Ethernet، Wi-Fi و AirPrint برای سیستم عامل iOS پشتیبانی می کند.

چاپگر M12a با تکنولوژی خاموش و روشن خودکار همیشه آماده چاپ است در واقع این قابلیت گرم شدن سریع دستگاه را نشان می دهد و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. کیفیت چاپ این مدل پرینتر با وضوح 600*600 dpi بسیار رضایت بخش بوده و اسناد متنی را با وضوح عالی و سرعت 18 صفحه در دقیقه چاپ می کند. این قابلیت ها در کنار اندازه جمع و جور آن 228*410*349 میلی متر کافی است تا این دستگاه را به یکی از کاربردی ترین و بهترین چاپگرهای خانگی تبدیل کند.


پرینتر لیزری کانن Canon i-sensys مدل LBP6030

چاپگر لیزری سیاه و سفید کانن LBP6030 به دلیل اندازه جمع و جور و ویژگی های مقرون به صرفه ای که دارد برای دفتر کار خانگی ایده آل است. اگر این دستگاه را تهیه کنید، عملکرد بسیار ساده اما موثر آن را خواهید دید. فناوری بر اساس تقاضای این چاپگر نیز از نظر افزایش بهره وری انرژی بسیار پیشرفته است.

این مدل از پرینترهای کانن در حالت خواب تنها 0.8 وات مصرف می کند و کمترین زمان گرم شدن را می گیرد. وجود کارتریج های تعبیه شده از دیگر عواملی است که باعث افزایش بازده انرژی این دستگاه می شود. این چاپگر با سرعت چاپ 18 صفحه در دقیقه و کیفیت 600*600 dpi می تواند یکی از بهترین چاپگرهای خانگی بازار باشد.

چیزی که این چاپگر را در بین کاربران خانگی محبوب می کند طراحی زیبا و اندازه بسیار مقرون به صرفه آن است. این چاپگر با ابعاد 249*199*364 میلی متر طراحی شده است و به فضای بسیار کمی نیاز دارد. سینی کاغذ تاشو این چاپگر دلیل دیگری برای صرفه جویی در فضا است.



پرینتر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M28w

به گفته HP، چاپگر M28W یکی از جدیدترین و کوچکترین پرینترهای لیزری چندکاره موجود در بازار است. ارتفاع این چاپگر 198 میلی متر، عرض 360 میلی متر و ارتفاع 264 میلی متر است که با توجه به کارایی آن شگفت انگیز است. زیرا چاپگری با این قابلیت ها به راحتی می تواند بر روی دسکتاپ و در کنار کامپیوتر شما قرار گیرد.

وضوح فوق العاده 600 نقطه در اینچ برای چاپ و 1200 نقطه در اینچ برای اسکن اسناد از ویژگی های برجسته و قدرت این چاپگر کوچک است. این چاپگر جدا از عملکرد بسیار خوب از نظر وضوح چاپ اسناد متنی، کیفیت بسیار مطلوبی از اسناد گرافیکی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. این ویژگی به این معنی است که اگر نیازی به ایجاد چاپ رنگی از اسناد و عکس های خود ندارید، می توانید با خیال راحت از این چاپگر استفاده کنید. البته این دستگاه اسکنر قابلیت تولید کپی دیجیتال رنگی را نیز دارد.


پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M15w

این مدل از پرینترهای اچ پی نه تنها یکی از بهترین پرینترهای خانگی است، بلکه یکی از جدیدترین جت های لیزری در کوچکترین و ارزان ترین رده خود است. چاپگر ارزان قیمت M15W یک چاپگر لیزری سیاه و سفید با تنها یک سینی ورودی A4 است که از چندین اندازه کاغذ پشتیبانی می کند.

چاپ سریع 19 صفحه در دقیقه با وضوح عالی 600 x 600 dpi برای کاربران خانگی ایده آل است. این چاپگر مجهز به قابلیت Wi-Fi است که اتصال به این دستگاه را آسان می کند. اما چیزی که باعث محبوبیت بیشتر این مدل می شود فضای بسیار کوچک روی میز شماست. این چاپگر در ابعاد 280*348*346 میلی متر با وزن 3.8 کیلوگرم ساخته شده است که در بین کاربران خانگی بسیار محبوب است و می تواند به اندازه یک ورق کاغذ A4 روی میز شما فضایی را اشغال کند.



راهنمای لیستی از بهترین چاپگرهای رنگی خانگی

در اینجا بهترین چاپگرهای رنگی خانگی آورده شده است:

چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet 150nw

اگر برای تهیه نسخه های چاپی از تصاویر و اسناد خود به یک چاپگر رنگی نیاز دارید، این مدل چاپگر HP می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. یک چاپگر کوچک و جمع و جور با قابلیت های بالا مناسب برای هر مکانی. چاپگر Color Laserjet 150nw با ابعاد 274.4 x 8397 x 382 میلی‌متر، می‌تواند فضای کمی را در فضای زندگی شما اشغال کند.

این چاپگر تک کاره و رنگی چاپ اسناد با کیفیت عالی با وضوح 600 x 600 dpi را ارائه می دهد. سرعت چاپ برای اسناد سیاه و سفید 18 صفحه در دقیقه و برای اسناد رنگی 4 صفحه در دقیقه است. دو طرف این دستگاه به صورت دستی قابل چاپ است و این موضوع یکی دیگر از ویژگی های مفید این چاپگر محبوب به حساب می آید.



سرانجام

انتخاب یک چاپگر خانگی خوب بر اساس نیازها و انتظارات شما از دستگاه گاهی اوقات می تواند کار دشواری باشد. در این مقاله سعی شده است تا بهترین چاپگرهای خانگی را به همراه ویژگی های آن ها معرفی کنیم تا بتوانید چاپگری را با اطلاعات کامل انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای مشاهده ارزان ترین، باکیفیت ترین و ارزان ترین چاپگرهای خانگی با قابلیت فیلتر بر اساس ویژگی های دلخواه و قابلیت مقایسه پرینترها می توانید به سایت فروشگاه آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید و با مشاوره کارشناسان ما می توانم بهترین گزینه موجود با توجه به نیاز شما که من نیاز دارم. خودت انتخاب کن


مشاهده ادامه: بهترین پرینترهای خانگی