دبی که به عروس خاورمیانه معروف است، یکی از شهرهای امارات است که در ۵۰ سال گذشته بیشترین تغییر را داشته است. به لطف این تغییرات، دبی سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است. از دبی دیدن کنید تا ساختارهای منحصر به فردی را که در هیچ جای دنیا یافت نمی شود، از جمله برج خلیفه، سواحل زیبا و بیابان های جدید ببینید. اما قبل از سفر به دبی نکاتی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید که در زیر مهمترین نکاتی را که باید به آنها توجه کنید را به تفصیل بیان می کنیم.



آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به فاکتور آب و هوا قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کنید. این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. بنابراین هوای این شهر معمولا آفتابی و خشک است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند شرایط آزاردهنده است و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. از این رو در فصل بهار و تابستان هوا بسیار گرم و سرد می شود و میانگین دمای شهر به حدود 48 درجه سانتی گراد می رسد.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه و از اواخر نوامبر تا فوریه است. دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه باقی می ماند و می توانید در سواحل زیبای دبی شنا کنید و از کویر اطراف لذت ببرید.


مدت زمان پرواز تهران دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگری که قبل از پرواز به دبی باید در نظر بگیرید، مدت زمان پرواز است. پرواز مستقیم تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


بهترین هتل دبی کدام است؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد. یکی از مهم ترین کارهایی که قبل از سفر به دبی باید انجام دهید، رزرو در یکی از این هتل هاست. این شهر مدرن تعدادی از بهترین هتل های جهان را برای پذیرایی از مسافران دارد. در ادامه تعدادی از هتل های مجلل این شهر را معرفی می کنیم.

هتل امارات جمیرا تاورز

هتل جمیرا یکی از هتل های پنج ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و خدماتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی و رستوران بی نظیری است که غذاهای بین المللی را سرو می کند. این هتل همچنین خدمات شاتل رایگان به مراکز خرید، مرکز شهر دبی و غیره ارائه می دهد.

تواتوسی: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لوکس رافلز یک هتل 252 اتاقه و پنج ستاره است که در نزدیکی مرکز خرید وافی دبی و 15 دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد. از امکانات هتل رافلز می توان به سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان و سرویس اتاق VIP اشاره کرد.

نام: دبی، بر دبی، مرکز خرید وافی، جاده شیخ رشید



هتل ها و تاج دبی

هتل تاج یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق و چشم اندازی زیبا از شهر می باشد. تاج رستوران های مختلفی دارد که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: مرکز شهر برج خلیفه، دبی



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا ویو چشم اندازهای خیره کننده ای از خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران مختلف با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره مدرن با 225 اتاق است که در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه با ماشین تا دبی مال و برج خلیفه و 30 دقیقه با ساحل دبی قرار دارد. علاوه بر این، خدمات این هتل به شما این امکان را می دهد که خاطرات زیبایی از سفر خود به دبی بسازید.

Adiresy: دبی، قایق بادبانی و باشگاه گلف



سلام هتل مینا

هتل مینا السلام یکی از هتل های پنج ستاره دبی است. این هتل دارای 292 اتاق با منظره دریا و خلیج است. مناظر اقیانوس و آب در کنار صحرا در مرکز شهر دبی تضاد جالب و منحصر به فردی را ایجاد می کند. همچنین هتل مینا السلام دارای اتاق های مخصوص معلولین و سالمندان می باشد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



اخرین حرف

در این مقاله سعی شده است قبل از سفر به دبی راهنمای کامل و جامعی ارائه دهیم تا سفری فراموش نشدنی داشته باشید. اگر در طول اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید می توانید از خدمات شرکت معروف و محبوب اجاره خودرو سعادت رنت استفاده کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از خدمات کرایه اتومبیل دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود